Wie zijn wij?

Als strategische doeners en creatieve denkers creëren wij jouw offerte. We denken verder, vragen meer en geven vorm en richting aan jouw verhaal. Treffend en meetbaar. We hebben er alles voor in huis. Van concept tot strategie, van brainstorm tot compleet plan van aanpak. Geheel in lijn met de identiteit van jouw organisatie. 

We houden van aanpakken. We zetten iets neer waar je écht iets aan hebt.  Dat gaat het beste in co-creatie. We vertellen je niet hoe het moet, maar gaan samen met jou aan de slag. Door onze energie en strategische blik met jouw specifieke kennis te combineren ontstaat er namelijk iets wat je nooit vooraf had kunnen bedenken.


'In de toekomst is alles anders', maar dat 'anders' bedenken we nu!


Wij kijken met verwondering en nieuwsgierigheid naar de wereld om ons heen. Naar de wereld van (grote) organisaties en instellingen die te maken hebben met nieuwe uitdagingen en maatschappelijke transities. Een wereld die vraagt om vernieuwing.

Vanaf 2003 hebben wij een brede ervaring opgedaan in commerciële offertetrajecten, vanaf 2015 hebben we ons gespecialiseerd in Tenders, EMVI en BPKV. Wij geloven in ambities najagen, in hard werken, in kritisch meedenken en in creatieve oplossingen. Een offertebaron of barones typeert zich als een handige, energieke en bevlogen professional die met vragen, ideeën en coaching beweging brengt in offertetrajecten of commerciële processen in jouw organisatie. Wij willen nooit stil staan en geloven in de kracht van verandering en vernieuwing. Met de Offertebaron haal je beweging in huis!


De tender die wij vandaag winnen is jouw business van morgen!

 
Het is ons doel om jouw verwachtingen altijd te overtreffen. En niet alleen dat, we doen ook alles voor die glimlach op jouw gezicht bij winst! Een offertebaron of barones is inzetbaar voor een korte boost, of voor een langere samenwerking. We vullen vaak rollen in zoals strateeg, aanjager, procesmanager, tendermanager, emvi-coordinator, business developer, spin in het web, sparringpartner of trainer/coach.

Denk hierbij aan:
- Winnende aanbestedingsteksten schrijven
- De introductie van het 'Win Business Proces' (BWP) binnen jouw organisatie
- Offertetraining van medewerkers
- Interview en gespreksvoorbereiding
- Opzetten en implementeren van een tenderdesk of tenderboard
- (Re)Organiseren van de offerteprocessen
- Value Based Pricing, (prijsstrategie waarbij de prijs primair wordt bepaald op basis van de waarde en niet op basis van kostprijs+ denken.)